Anunț loc de muncă

Contabil șef

Detalii

  • Domeniu Alte domenii
  • Experiență în muncă
  • Experiență în domeniu peste 5 ani

Contabil șef

  • Angajator: PIM Corporation
  • 074 005 4867
  • Actualizat: 29/07/2024
Program de lucru
  • Normă întreagă
Adresa locului de muncă

Bistrița

Beneficii
  • Posibilitate de formare la locul de muncă
Alte beneficii

- Pachet salarial motivant - Oportunități de dezvoltare profesională

Termen limită de depunere a CV-ului

29/08/2024

Descriere

- Studii superioare economice definitivate - Minim 5 ani experiență în domeniul contabil - Cunoștințe bune de operare PC ale pachetului Office ( Microsoft Excel și Word) - Cunoștințe solide în cea ce privește legislația din domeniul financiar – contabil - Responsabilitate, autonomie, corectitudine, atenție la detalii, meticulozitate, integritate - Să fie lider, să aibă inițiativă și abilității bune de comunicare și relaționare - Rezistență la lucru în condiții de stre date de termene limită și volumul de lucru - Organizează și coordonează departamentul financiar – contabil, conform legislației în vigoare - Supervizează înregistrarea corectă și în termen a operațiunilor financiar – contabile - Verifică lunar Balanța – întocmește declarațiile fiscale periodice - Efectuează documentația pentru credite, pentru leasing, pentru audit - Efectuază Bilanțul anual – este responsabil de raporturile lunare interne - Are o atitudine proactivă – menține permanent legătura cu directorul general și vine cu soluții de îmbunătățire a activității, sau de adaptare la schimbările ce se produc în companie - Efectuează analiza financiară periodică – este permanent informat asupra schimbărilor din legislația financiar – contabilă și fiscală - Pregătește rapoartele financiare solicitate de directorul general - Anlizează datele financiare, identifică tendințele și zonele de risc, economii sau oportunități - Menține relația cu autoritățile – reprezintă societatea în cadrul controalelor financiare din partea instituțiilor de stat - Verifică și semnează seturile de documente ce țin de activitatea departamentului financiar – contabil este responsabil de manangemetul echipei ( structura echipei, responsabilității / roluri, programe de dezvoltare, training, motivare) - Răspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la începutul activității, cel puțin odată pe an, pe parcursul funcționării sale, în orice situații prevăzute de lege și de câte ori directorul general al societății o cere - Avizează lucrări de probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidența, decontări, cheltuieli – venituri, analize de sistem, tehnica de calcul - Gestionează activitățile de resurse umane - Gestionează procedura de achiziții publice

Studii finalizate

Studii superioare

Competențe informatice / de utilizare a calculatorului

Aptitudini și competențe
  • de organizare
  • de comunicare
  • lucru în echipă
  • de a lucra sub presiunea termenelor de predare
Disponibilitate pentru
Permis de conducere
Alte condiții de angajare

APLICĂ
Consultant tehnic
Consultant tehnic

- Promovează produsele în concordanță cu strategia comercială a companiei - Oferă informați asup...

Detalii
Lucrător comercial
Lucrător comercial

Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafață de vânzare din raionul dumneavoastră s...

Detalii
Operator Date
Operator Date

- Cunoștințe bune de operare PC ( MS Office, în special Excel) - Cunoștințe bune de operare ERP ...

Detalii
Casier
Casier

- Încasarea corectă a plăților în numerar și card - Emiterea de bonuri fiscale și facturi - Ver...

Detalii